love the way

Sunshines, I'm home.
Äntligen.. varit super härligt att vara borta men som sagt "borta bra men hemma bäst". Vi hade super väder båda igår idag. När vi kom fram började vi dela upp rummen. Jag och felicia fick ett eget med en dubbelsäng höhö. Sen drog jag & Felicia med killarna och handla lite gott att grilla. Så käkade vi de sen och därefter tog jag och felcia en liten runda. Fånga några bra bilder. Efter de satt vi mest och chilla framåt kvällen. Sen börja föräldrarna spela massa spel så vi satt oss i en säng bredvid och spela kort (stress). Vaknade imorse och käka frukost. Direkt till tosselilla och har haft en super dag. Fick badat väldigt mycket och åkt många karuseller. Nu är man ritkigt trött fast jag ändå sov hela bil resan hem.. ska eller skulle träffa Pontus ikväll. Men har inte fått duschat än eller packat upp. Plus att jag är så sjukt himla trött/sleten. Så vi får se hur de blir. Bilder från dagarna kommer sart :)
Postat av: matilda

Sv: Åh vad kul att höra! Tack du!

Förresten när avslutas tävlingen för iphone skal? :)

2011-08-01 @ 21:46:33
URL: http://mwicksell.blogg.se/
Postat av: sofia

Det låter som om du hade det trevligt! :)

2011-08-02 @ 12:36:12
URL: http://ssofiiaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin