mitt hjärta blöder

Idag har inte varit en bra dag! Verkligen inte, det ända bra var att jag fick träffa Pontus. Som han ser ut, skrapsår lite överallt och blåmärken hit oh dit. Vi låg och myste till CSI.. båda gillar programet starkt! Jag kommer tyvärr inte bli brunett nu direkt för jag fick tydligen inte färga det hemma av frisören. Så nu får jag hoppas på hon gör det gratis till mig eftersom jag inte alls är nöjd med detta ljusa hon gjorde sist (och det skulle ju inte än bli ljust, det skulle bli mörkare?) Hmm.. bloggtorka? Japp! Men ska ta och lägga ut tävlingen ikväll som jag lovat sen blir det sängen för jag börjar kvart över åtta imorgon. Slutar fyra, döda mig? Jag är redan skoltrött buuhu.

Postat av: moa ✿

fin blogg, allt bra? :)

2011-08-30 @ 17:06:22
URL: http://aanderssonmoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin