skola och sånt där

Stranden idag i ca 3 timmar och stekte med Louise oh mamma. Kom hem och duscha sen somnade jag om två gånger. Fortfarande mega trött. Ikväll kommer Pontus hit, blir att mysa framför en film. Sitter här och kollar hur många veckor de är kvar tills skolan börjar och de är mindre än 3 kvar. Dock väldigt skönt att börja gymnasiet och slippa äckliga 12åker. Och de som är mest skönt är att börja på en linje jag inte vet någon ska gå. Kan bara inte mer än att älska att få slippa de gamla från tolvåker. Få ny vänner och börja om helt på nytt. Trodde ju jag skulle komma in på vipan, så jäääääävla skönt att jag inte kom in där! Gillar inte att skolan liger så långt ut och jag hade gått med exakt samma umgänge. Kommer ju träffa  Louise på fridtiden ändå och ska försöka dra mig ut till Tanja. Vi bor trots allt i samma lilla håla än så länge. Pontus ska även gå på vipan hehe, men han träffar jag ju varje dag och hoppas de för blir så fast dom nya skolorna.. vill inte skola. Tänk att få gå upp tidigt varje morgon och vara där varje dag i veckan, usch! Måste verkligen leva ut livet nu sista tiden på sommarlovet.
Postat av: elleen :)

Hej, grymt fin blogg, titta gärna in på min :)

2011-08-02 @ 20:24:00
URL: http://elllenlarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-08-03 @ 16:24:25
URL: http://vilken lin
Postat av: Anonym

vilken linje sak du gå ? :D

2011-08-03 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin