skolan och sånt där

Söndag: Världens bästa dag? Japp! Blev in till Entre och handlade en ny jacka med Pontus och han kolla lite på kläder, men kunde inte bestämma sig vad han ville ha. Ovanligt? Nej? hehe. Sen när vi gått där till sex tog vi bussen in till Malmöfestivalen. Vi gick runt lite, åt på donken. Sen tagga vi till att se Daniel Adams-ray och avsultade kvällen med Veronica Maggio! Vilket ös och världen bästa avslut på sommarlovet. Sen åkte vi hem till var och en men snacka telefon halva natten.
Lördag: Så gick man upp vid sex, nervös och sånt inför nya skolan. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det än. Känner ju ingen så bra i klassen men börjat prata med några. Sen har vi nog världens äckligaste schema, vill inte äns snacka om de! Men de är bara att bita ihop fram tills nästa lov då jag fan ska sova hos Pontus varje dag. För nu blir det så lite tid för oss tycker jag, bara 3-4 timmar på kvällen. De funkar inte!! Men nu ska jag sova, upp sex imorgon igen! KUL. ha det fett
Postat av: Johanna

Vilken skola och vilken linje går du på?

Om shemat suger vill man ju veta så man inte börjar där, hehe ;)

2011-08-23 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin