spotify free, lyssna så mycket du vill?

Nu har jag tagit mig tid till att fixa en ny spotify. Har använt mammas premiun i snart ett halv år. Och när hon ska ha den så sitter man där utan musik. Plus att Pontus också har använt den ibland. Men så fick vi invates till spotify. Ni vet när dom ändrade till att man bara kunde lyssna 10 timmar per månad och bara 5 gånger på en låt, får du en invate av någon så finns inte dom. Där är såklart reklam men du kan lyssna så mycket du vill och inget kan hindra dig. Dock har ju många skaffat premium men tänkte ni som inte har och vill ha spotify utan massa störigheter så hör av er på [email protected] . Jag har 22 invates.
Postat av: Bellaboll

Jag vill juliiiia /:(:(:(/(:(

2011-08-08 @ 21:34:23
Postat av: Magnus

Snällt och generöst av dig . Jag tar gärna emot en invite om du fortfarande har någon kvar. /Magnus

2011-08-20 @ 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin