Those words, they never go away

What are words if you really don't mean them

Jag har haft väldigt dålig uppdatering på sista tiden, ledsen för det. Igår var jag först hemma hos mamma, packde och sånt! Sen lämna hon mig hos pappa och här är jag nu! Men jag var inte hemma så länge för vid tre åkte jag till farmor och passade Bella och Meja, Felica var även där. När farmor kom hem efter att lämnat mina föräldrar på bröllop så stack jag hem. Älskar känslan av att vara hemma själv, kan lyssna på hur hög musik som helst och gå fritt runt i huset. Men efter ett tag kom Louise, vi fixa oss och sånt. Sen kom Marcus och Niklas därefter stack vi mot bussen. Säger bara Malmöfestivalen!! Vad gjorde vi där? Jo vi dansa vid stora scenen, vilket ös. Vi åkte karuseller, käkade, snackade, träfffa folk o.s.v. Sen tog vi bussen hem och den var helt full och såklart blev de slagge på bussen så den dröjde lite längre. Men nu är jag hemma och ska snart fixa mig för att dra till Lund och köpa nya jacka med mamma. Sen blir de Malmöfestivalen ikväll, taggar Daniel Adams-Ray och Veronica Maggio! Hemma lite över elva kanske men ska försöka göra inlägg mellan Lund och Malmö.
Postat av: tove

åh jag ska också till malmöfestivalen vet du om det är någon bra i veckan?:D

2011-08-22 @ 11:59:22
URL: http://tovekareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin