you made my day

En underbar dag med Pontus. Började med att vi gick runt på center syd. Fick hem halsband, öronhänge, klämmor och lite sånt till bröllopet imorgon. Sen bestämde vi att dra oss vidare till Nova i Lund eftersom där är lite bättre affärer. Fick hem en fin tröja där som Pontus fick välja ut. Vi käkade donken där och gick nog ett antal varv. Sen stack vi hem till var och en. Nu sitter man här efter att kollat en film med Meja och pappa (käkat lite pizza & godis). Funderar på att lägga mig i ett bad, sedan städa till rummet lite eftersom Helene kommer åka hem med mig imorgon natt. Tänkte även lägga över lite egobilder från systemkameran, kanske kommer in någon här. Men nu måste jag bara visa en ur gullig kommentar som jag fick av en läsare efter att varit på Nova.



Hilma du är värd en länkning eftersom din kommentar gjorde min dag. Alltid lika kul att se en sån här eller en "fan"-bild. Och kollade även mailen idag, skit kul att folk skriver till den och ställer frågor. Men iallafall HÄR är Hilmas blogg.

Postat av: A N N I L I V . S E

2011-08-05 @ 23:34:13
URL: http://anniliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin