H & M



dem två sista är något jag vill ha. men de är ju ganska lång tid till sommarn, fast längtar sjukt mycket. Min sommar 2011 ska bli så bäst, mycket bättre än förra. neeej åååh vad jag vill ha sommar, nog snackat om de. ja, vad har jag gjort idag? varit med louise som ni såg innan , och sen kom pontus. Vi var här ett tag sen drog vi och träffa lite kompisar sen drog vi hem hit igen. säger bara VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN. tycker om han massa, hehe men nu ska jag lägga mig, skolan väntar imrn, pussheej.

Postat av: Anonym

tyckte det var du som sa att man inte skulle härma andra på deras bloggar läser dock en annans blogg som har lagt ut samma inlägg före dig hahahahhaha

2011-02-04 @ 14:00:35
Postat av: Nathalee

Åh, den röda är så snygg!

2011-02-06 @ 17:58:29
URL: http://admin.nextinfashion.se/nathalee/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin