nationella prov - mjukis kläder

jag kan inte mer än och säga att jag har haft mycket att göra. så har blivit lite bloggning och mycket fokus på skolan. I tisdags hade vi första nationella provet och idag hade vi andra. alla var så nervösa för första jag var mer nervös för det vi gjorde idag. men det blev helt okej, enligt mig iallafall. Sen käka man godis hela skoldagen för jag tog med det till provet, stack också till ica och köpte gottis där med tanja. Annars har skoldagen varit helt okej. Nu sitter jag här och ska göra engelsk arbete men pallar verkligen inte, får ta något och äta så jag får energi till att göra det sista. hur mår ni annars då? hoppas att ni haft de bra iallafall. jag kan inte må bättre, mår verkligen BÄST just nu. 2011 har bara varit bra hitils och de ska de fan fortsätta vara, vad säger ni 2011 bästa året? nu ska jag fortsätta lyssna musik och kolla fb. stay tuned!
Postat av: Sofia&Isabella

Hade också nationella prov idag! vilket ämne skrev du om? :D

2011-02-10 @ 18:45:19
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin