säg hejhej hallo

segast idag? ingan bloggning pågrund av skolan och sen hem till louise därefter utväcklingssamtal och nu kommer snart tanja, senare ikväll så kommer kanske pontus! haha, tänka man kan hinna med så mycket på en dag. de är bra, skolan idag sög. vet itne ritkigt varför men den var riktigt dryg. sen käka jag och louise kärleksmums och planera en viss sak "hemligt" hehe! utväcklingssamtalet gick bara bra. så inget mer om dagen. annars så mår jag toppen och hoppas på ni också gör de ? 


Postat av: Jennie ♥

sv: läste du rubriken innan du skrev? ;) jag var ju på kurs hela helgen...



allt bra?

2011-02-07 @ 18:06:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Joline (latifes vän )

omg. jag älskar dig blogg !

omg. du är så sjukt söt, aldrig sett någon så söt !



bara så du vet så kommer jag följa din blogg nu xd

2011-02-07 @ 20:27:53
Postat av: Anonym

vad heter texten du har i dina inlägg?



tacksam för svar :)

2011-02-07 @ 20:42:53
Postat av: elsa

Fin blogg. :)

2011-02-08 @ 16:51:25
URL: http://elsaamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin