svaren .. del ett.


-ni kan fortfarande ställa frågor på frågestunden till del två. sen slutar jag den.



hur lång är du ?
- jag är 1.63
vad är din naturliga hårfärg ?
- haha, vet inte vad jag ska säga.. den är lix blond/brun på något sätt.
vad är ditt besöksrekord?
-  ca 500 på en dag.
hur sminkar du dig? :) <3
- jag använder foundation, mascara, och lite puder på kinderna. inget mer, men kan vissa HUR i ett annat inlägg.
var har du köpt din hårförlängning?
- den har jag köpt i malmö, i en liten affär vid trianglen.
var din canada goose jacka äkta?
- vet jag inte, den kom från USA. så jag vet inte, men tror inte de faktiskt.
är du oskuld?
- har du inte med att göra.
super bra blogg har du :)

Vilket är ditt favorit djur?
- katt såklart!
vem är din favo artist?!
- em, jag har nog ingen favorit, jag lyssnar på allt möjligt och ändrar favoriter hela tiden.

kan inte du skriva om hur du gör med ditt hår och hur du sminkar dig?
var köper du dina kläder?
när du färgade håret blont så köpte du ju löshår, har du använt samma löshår och färgat det i de färgerna som du har färgat ditt hår eller har du köpt nytt efter varje gång du har färgat?
jätte fint blogg :-)
SVAR: jo det kan jag göra i ett annat inlägg, två som frågat det nu. och var jag köper mina kläder är helt olika, men det mesta är nog från gina tricot och H&M. nej jag har inte andvänt samma, köper nytt varje gång om jag färgar de. annars blir det bara slitet.

1.Hur gör du för att hålla din hy så fin?
2. Vars får du all din insperiation ifrån?
Julia, om inte du hade skaffat denna blogg skulle inyte vi läsare vara riktigt lika förstådda på allt och inget. Du gör oss säkrare..du leder våran väg! hejaheja JULIA, BLOGGEN ALLA ALLA ÄLSKAR! <3
SVAR : jag gör inget speciellt, många använder ju krämer och sånt, men MIN hy blir bara fettig av de så jag använder inget spc till min hy, den bara är så. och sen änvänder jag inte hela tiden sminkborttaging, vissa dagar tar jag bara tvål. så.. jag vet inte, jag gör lixom inget speciellt med den. och var jag får all insperation ifrån är väl lite andras bloggar och hemsidor och sånt. sen inspererar jag mig själv ;)

vad heter din kamera?
- nikon D3000

redigerar du några av dina bilder?
- ibland, inte alla. ändrar skärpan, kontrast och ljus på dem bara. inget mer.
är din syster din riktiga syster? :)
- nej eller, för mig är hon. men hon har en annan mamma, men samma pappa.
hur länge har du varit tsm med din pojkvän?
- ska jag vara exakt så är det 1 månad och 11 dagar.
plattar du ditt hår?
- plattar bara lugen och om ngt är lite lockigt. men inte varje dag, sliter på håret!
kan du lägga ut en bild på hur det ser ut typ efter du duschat och inte plattat det? :)
- jaå det kan jag!

hur kan du se så jäkla perfekt ut?
- finns ingen som är perfekt och absolut inte jag.
favoritbloggar?
- hmm.. isabelle strömberg är en av favoriterna men sen har jag ca 45 bloggar jag följer dagligen. så ja.. har många favoriter.. du är en av dem, hehe.

vad är roligast med att blogga?
- att kunna dela med sig av saker man skriver och att man kan va sig själv på bloggen.
framtidsplaner?
- har inget svar på den frågan.. för jag har inga just nu! mer än att gå media på gymnasiet.
hur är de att ha skilda föräldrar? mina ska skiljas snart.. ville bara veta
- helt ärligt, det suger! asså alla tycker de är så lyx med två familjer och två av allt. men det är inte lyx någonstans. som jag åker varanan vecka, tänk dig att packa ner alla saker, och sen packa upp exakt allt? och jag tar med mig alla mina kläder typ och alla saker.. asså det är så jobbigt så det är sjukt! men jag är ju van vid det, mina skildes när jag var 6 år. sen vissa dagar kan de vara skönt, men hatar att ha de!




Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-21 @ 02:44:32
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Idag ska jag fixa inför skolan, blogga och träna :) Allt väl? :)

2011-02-21 @ 11:37:30
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin