här får ni det sista av frågor och svar!



vart bor du?
- i löddeköpinge (nära malmö i skåne)
har du kille?
- japp jag har kille. (pontus)
är det ditt riktiga hår?:)
-nepp jag har löshår!
förebild?=)
vet inte, har ingen ..

hur gör du med ditt hår, när du har tvättat de & hur gör du sen ? vilka produkter andvänder du ?
efter jag duschat tar jag niveas diamond gloss och sprutar på håret sen tar jag loreals värmeskydd och krämar in i håret ( eller just nu har jag inget värmeskydd, men ska köpas) sen sätter jag upp håret i handuken och låter de torka ett tag, sen fönar jag. och om jag fönar blir det platt så jag sliper platta det sen, kanske bara plattar luggen lite. sen änvänder inte jag hårspray och sånt! DET SLITER.

vad är det bästa du vet hos en kille?
- att när man ser som mest förjävlig ut så säger han att man är finast. 
hur ofta äter du sötsaker i veckan?
- föööör ofta, nästan varje dag! hehe.. inte bra. 
Vad stör du dig hos folk?
- på såna som är falska! och går bakom ryggen på en. och dem som tror sig för mycket.


när du träffar nya människor, brukar du vara blyg då?
-japp, jag är inte den som snackar på direkt när jag träffar någon ny! det tar liten stund men sen är jag hur pratglad som helst.
vilken linje ska du gå
- jag ska gå estet media (foto och film)
hur håller du dig så smal?
- smal oh smal men jag gör inte ett skit! .. tyvärr född så, behöver inte träna hehe!
Vars redigerar du dina bilder? (:
-i photoshop, och redigerar bara kontrast , ljus och skärpa!

har du ngt tips på hur man får bra självförtroende? 
du verkar ha de!
- mm, jag har jobbat upp mitt självförtroende för de var ganska dåligt innan i sjuan. men just HUR är lite svårt att förklara, tycker bara man ska vara sig själv och inte bry sig vad alla tycker.

* tillexempel om någon gnäller på hur du klär dig, sminkar dig, hur du ser ut så eller liknande så ha just de på dig nästa dag igen!
* var modig och hälsa och träffa nya folk så ofta som möjligt. le och va trevlig du vet? 
*är det någon som snackar skit om dig, gå fram till personen när den är med mest folk och fråga vad problemet är. visa liksom att du är mycket mognare och inte snackar bakom någons rygg och kan ta det face 2 face. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin