en bild sen igår.



en bild sen igår. och fina louise sitter skrattandes i bakgrunden.
jaja, igår blev det då att dra hem till louise och sen dra bort och fota lite.. sjukt härlig dag när man tänker efter, och på kvällen träffade jag pontus. så hann med båda två sötnosarna igår! idag har skolan varit sjukt soft, inget som varit tråkigt faktiskt. och nu blir det att plugga lite och sen ikväll ska jag träffa pntus igen. typ varit varje dag eller kväll nu sen lördas? riiiiiktigt mysiiit. imorgon är inget bestämt men sen på fredag ska jag ta NAVELPIERCING. riktigt nervös. hatar nålar mest av allt, men SKA göra det. skiter i om det gör ont. nu ska jag plugga svenska och biologi. stay tuned!

Postat av: Nathalie

tack söta du:* söt bild!

vad tycker du om de sjukt skorna jag lagt upp på bloggen?:D http://liborius.blogg.se/2011/january/hot-hot-hot.html#comment

2011-01-19 @ 17:05:48
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tar navelpiercing ganska sent :o

själv tog jag min nästan precis efter jag fyllt 13 :)

2011-01-19 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin