en dålig uppdatering

jajaja förlåt för inget bloggande. men har inte haft mycket tid till datan. men nu sitter jag och skriver ellerhur? jag och louise låg och kolla film hela dagen igår men sen bestämde vi oss för att åka in till lödde. så vi fixa oss och sånt sen drog vi och käka pizza, vid nio stack vi hem till didde med folk och kolla film. Blev väldigt många så jag stack när filmen var klar. men stack hem till pappa i lödde istället. satt och snacka med dem ett tag. sen kolla jag film och somna. Idag har jag inte gjort mycket eftersom jag vakna vid två av att syrran kom in och hoppa på en. Föräldrarna drog precis till göteborg så blir en hemma kväll med louise eller vi ska dra och träffa lite folk sen kanske. nu ska jag ta mig ett glas cola och fixa mig. sen ska vi laga mat också.. kommer ju lyckas! stay tuned babys ;)

Postat av: melissa

SV: åh tack :) du vet att du får låna dom om du inte redigerar dem och länkar till min blogg :)

2011-01-06 @ 14:01:35
URL: http://melissablogg.se
Postat av: johanna

okej men det ser verkligen ut som ditt egna hår! jätte fint iaf! :)

2011-01-06 @ 14:24:11
URL: http://jmok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin