FÖRSTA LISTAN 2011

Tio frågor om dig själv

Ditt namn? - Julia
När fyller du år? - Mars

Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Hål i öronen. Ska ta i naveln denna månaden

Vad har du på dig just nu? - Myskläder
Vilken årstid är bäst? - Absolut sommaren

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sover tills jag inte vill sova mer.

Vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte riktigt. 
Vad är du bra på? - att vara glad och skratta t allt.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj och mina närmaste vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon

 

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Louise. och typ min familj!

Vem är roligast av dina vänner? - Ingen är rolig..... haha skoja. typ många av dem. 
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga!
Vem är mest partynisse? - saaaaarraa
Vem är den du helst har filmkväll med? - dem vanliga. pallar inte skriva alla namn
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - vet inte haha .
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Louise.

 

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - mamma och pappa
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - japp
Vem är farligast i din familj? - Min lillasyster.........
Vem ser roligast ut i din familj? - Vet inte.
Vem är coolast? - jag och plastis 
Har ni något husdjur? - tre katter hos mamma...
Vem har du mest gemensamt med? - vet inte riktigt.
Vem står för underhållningen? - jag och pappa haha.
Vem sover du oftast med? - min katt såfall ? 
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Finns många.

 

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - sovit, städat och åkt t mamma.
Har du varit glad idag? - Njaa.. har feber
Har du varit ledsen idag? - nepp
Har du gjort något bra idag? - SOVIT.
Vad ska du göra nu? - fortsätta sitta vid datan.
Har du gjort något dåligt idag? - naaj
Vad har du ätit idag? - en kanelbulle
Har du duschat idag? - Yes!
Är du trött nu? - lite 
Vad händer imorgon? - hoppas på att bli frisk så jag kan dra in till lödde.

 

Skolan
Går du i skolan? - Ja, fast nu är de lov.
Har du varit i skolan idag? - Nee

 

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - stenis
Vem ringde dig senast? - pontus fast de var rode i telen
Vem sms:a till dig senast? - pontus
Vem sms:a du till senast? - pontus

 

Övrigt
Är du hungrig just nu? - nej
Vad är klockan nu? - 16:37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, bloggen.


Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - 10 min sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår.


Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Jaaaa
I så fall, vilken låt för tillfället? -den haha. Adam Lambert – Whataya Want From Me - Live at ENERGY Berlin 103.4
Vad gillar du för musik? -
Olika

 

Kärlek
Har du kysst någon idag? - njä
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - ja
Har du ett förhållande? - nope, men på g update: är tillsammans med ngn
När går gränsen vid otrohet? - När man gillar någon i smyg samtidigt som man är tsm med någon annan. 
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej.. 
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - har väl hänt för länge sen.
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - alex. känslorna tog slut.
Är du romantisk? - vet itne jag ?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej.
Är du svårflörtad? - haha nej typ inte.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - vet jag inte xd
Hur länge höll det? -vet inte
Har du nångång slagit någon? - Hahahaha ja.
Har du lekt med någons känslor? - kns
Länge höll ditt längsta förhållande? - ett halv år
Hur länge var ditt kortaste? - ngr dagar, haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha ja typ i ettan ? 
Är du en bra pojk/flickvän? - hoppas jag.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - jag louise och stenis somnade i samma soffa. så antagligen han
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - skriver inte det här?
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej.
Har du haft en KK? - Hahahahaha nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 17 år
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Neej! min syster är 4 år.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, aldrig.
har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Vet inte, mest dumpat tror jag.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Beror på.

Postat av: Anonym

Vi var 17 - mammis ♥

2011-01-06 @ 20:48:42
Postat av: Anonym

ChaCha...fin blogg ^w^

2011-01-06 @ 22:23:03
URL: http://manatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin