gör mig underbart glad

jag har inte mycket och säga förutom att jag har varit på ganska dåligt humör av olika anledningar. en av dem heter mensvärk. som är det värsta jag vet. pallar inte med de.. åååh förstör en hel kväll. iallafall så har jag sovit, lyssnat musik och uppdaterat facebook 24/7. och nu har jag precis käkat en macka och oboy. och börjar bli på bättre humör. eftersom EN viss person gör mig underbart glad hela tiden. skulle egentligen träffa pontus idag, men de blev inte så för bussarna fucka de. menmen, tur man har mobil. men nu ska jag borsta tänderna och fixa min säng mysig. kanske starta ett andra avenyn avsnitt ? stay tuned babys

 



Gör aldrig något för att alla anda gör det, men gör alltid något även fast ingen annan gör det.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin