jag hade tråkigt!



hellluuuu bloggen. skolan idag gick snabbt och bra. inga så tråkiga lektioner och dagen kändes kort. Idag fick vi våran inloggnisupgifter för att kunna söka in till gymnasium och man ska senast gjort det innan den 28. Och jag har sjukt mycket ångest, jag har två skolor jag funderar på och dem är helt olika, dem är liksom "stor liten, friskola kommunal skola, 2100 elever 300 elever" men det blir media och inrikting på film och foto. och i lund antingen på polhem eller lbs. vi får väl se vad jag kommer in på och vilket som blir vilket i första val. hmm.. svåra beslut. Tror jag drar in med tanja på öppethus i helgen. så ni fick ni veta massa ni egentligen inte behövde veta haha. Iallafall sitter jag här nu och har precis käkat lite. Ikväll blir det pontus oh det är inte så ovanligt. men stay tuned !

Postat av: Kulan

utan dem tråkiga dagarna kan man ju inte njuta av de roliga dagarna =P

2011-01-31 @ 18:04:52
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: BEAUTY SECRETS

Vilken supersöt bild på dig ! :)



Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!<3

2011-01-31 @ 18:37:58
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
Postat av: Joakim Nilsson

Lbs :)

2011-01-31 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin