SKA bli bättre på det här

 

har en väldigt bildbrist på min data. och jag har inte haft tid och fixa de. men ska försöka lägga in mer bilder, vet de är roligare. men har bara min systemkamera och den har man ju inte med till skolan precis ? och min mobil har inget minnes kort för det har jag tappat bort. men SKA bli bättre på det här med bilder. pontus stack vid tio och som vanligt hade vi de mys. vill också tillägga att jag tycker om han massa, jätte underbar! men iaf när han drog så tog jag en riktigt skön dusch på några minuter mer än vad jag skulle, hehe! sen tog jag mig en macka och nu sitter jag här igen och lyssnar musik. men inte så högt. har ju föräldrar som sover. nu ska jag byta om och snart lägga mig i sängen och kolla film.

Postat av: E M M A

Du ser ut att ha en bra systemkamera du :D

2011-01-11 @ 21:20:54
URL: http://emmaamatilda.blogg.se/
Postat av: H&M NEEWS

Snygg bild!

2011-01-12 @ 19:07:13
URL: http://hmneews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin