svar på kommentar



fick denna över gulliga kommentaren av någon. blev väldigt glad när jag läste de men jag kan ju säga att modell hade inte passat tycker jag. men när jag blir stor vill jag blir något som man kan vara stolt över att göra något som är kul och nu vet jag inte riktigt vad jag vill bli faktiskt. Jag har inte hunnit tänka så långt. Men jag vet nog vad jag ska läsa på gymnasiet och det är antagligen (media - foto och film) för det är något jag tycker är kul och göra. Att fota i en studio och filma och hålla på med redigering och massa sånt. Det är något jag vill under dem tre åren som kommer. Sen efter gymnasiet får jag se om jag vill fortsätta, kanske har jag andra planer då. men inget jag vet nu faktiskt, hoppas svaret blev bra på det. Riktigt kul med kommentaren. och kul du gillar bloggen!
Postat av: ...

jag bara undrade vilken text du skriver med? (a)

gillar den otroligt mycke men jag kommer inte på

vilken den är..

skulle bli jätteglad om du la inte det på bloggen och svarade där för jag vill inte att du ska veta vem jag är :$ lite pinsamt, tack i förhand!



diggar bloggen (y)

2011-01-24 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin