that don't kill me, can only make me stronger

hej bloggen. som jag sa igår blir de ingen uppdatering fråns nu. tyvärr. men här är jag och jag har ett annat inlägg på gång också haha, fast det är lite åsikter i det. om det här med bloggvärlden. men det tar vi inte nu. Skolan idag och den var tråkig fast ändå rolig ? tanja gör min dag, hehe. och pontus kom och hämta sin mobil så fick träffa han en stund idag. de gillas! men efter skolan blev det hem till louise i typ en timme sen blev det in till lund med henne och mamma. vi käkade på någon italiensk restaurang och efter åkta vi in till LBS (någon skola) som hade öppet hus. kulkul. och nu sitter jag här hemma helt själv.. jätte tråkigt. men så kan de va.
Postat av: Khangkheng´s ♥

Fin blogg du har, hörre du duuu!

Vad sägs om att vara med i min tävling; "fredagsbloggen" , kika in och anmäl dig i det senaste inlägget!

Hoppas du vill vara med och tävla.

Puss och Kram / Khangkheng's ♥

2011-01-13 @ 20:55:12
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin