nyår med mera

blivit dålig uppdatering pågrund av nyår firande och därefter hittat på en massa. Själva nyår började med massa fail att de blev inställt på något ställe och så vidare. Men sen kom mina gäster och efter ett tag hämtade sara mig här och vi drog hem till tompan. Hade faktiskt kul där bara 4 stycken. Sen gick vi ända hem till paula och ni som inte vet hur långt de är, jag kan bara säga de är lååååååååååångt. Tog väll 30-45 minuter. Sen var vi ett par stycken hemma hos paula. Vi gick också runt lite och träffa massa andra folk. Och stannade där till halv tre ungefär. Efter det gick jag och sara hem till mig och kollade film och käka massa till klockan sex på morgonen.

Vaknade tre ungefär och starta en film. Blev en riktigt slapp dag. Vid 6 stack sara och då käkade jag pizza, och den satt inte fel. sen fixa mig för louise skulle hit. Men när hon väl kom hit gjorde vi inget speciellt, snacka, kollade roliga klipp, slogs och kolla film. Somnade nog ca 5 på morgonen. haha

idag var jag tvungen att gå upp vid tolv men blev ändå vid ett. för de var kalas hos nathalie vid två. Så louise åkte hem och jag drog dit. Så jag har varit lite med kusinen. och nästan precis kommit hem. kulkul. Ikväll har jag inga planer. kanske blir att dra hem till tom. vi får se. . stay tuned!

Postat av: Kristyr;)

Jag har en fråga.(Visste inte vart jag skulle lägga den. Jag kollade på you tube, såg en video du gjort. Är du och Louise fortfarande bästisar? Snälla svara. P.S Älskar din blogg!D.S

2011-01-06 @ 19:54:15
Postat av: Kristyr;)

Jag har en fråga.(Visste inte vart jag skulle lägga den. Jag kollade på you tube, såg en video du gjort. Är du och Louise fortfarande bästisar? Snälla svara. P.S Älskar din blogg!D.S

2011-01-06 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin