2011-01-09 ♥




För ca 6 månader kunde man inte fatta, inte tänka och inte se de som var på gång att hända. Att något kunde kännas så bra, så bra att man knappt kan fatta de. Att man verkligen klara av att veta att man inte var den ända just då och ändå kunna ge en chans till. Antar att det är de som kallas kärlek. Och antar de var världens bästa chans jag gav. Det har aldrig känts så bra som när jag träffade världens underbaraste person. Den personen som jag tillbringat ett helt halv år med idag. Den där första gången jag såg dig.. tror de var förra sommaren? Fick bra kontakt direkt och börja snacka smått, mer som vänner då och vem kunde tro att de skulle bli du och jag då?
-Absolut ingen. Men dagarna gick och vi hade varit vänner ett ganska bra tag och jag började inse på riktigt vad jag kände. Jag vill vara din och bestämde mig för att göra allt till den dagen kom. Sen satt vi där i vintras och höll varandras händer och du gav mig den första kyssen framför alla.. då ingen fatta ett skit vad som hände. Liksom du och jag ? Helt ofattbart, helt sjukt.. kan knappt tro det idag. Julafton kom, minns vi satt och smsa om skitta kalle anka.. och dem där söta smsen man fick "vill du ska bli min♥". Trots allt de blev det ett fel, feg och blyg som jag alltid är. Och litade på fel personer så blev det ett misstag.

Nyår gick och helt plötsligt när vi var med folk så var du där. Vi hade bråkat massa men ändå fick du undan mig och jag minns bara du sa "säg inte detta" och så kysste du mig. Några dagar efter var vi tillsammans.. 9/1-2011 finns inget mer värdefullt datum än det. Dagen jag blev din och du min, världens bästa dag! Minns den där första gången du sa “jag älskar dig” då man fick glädje tårar över att höra det. Trodde dock inte man kunde få djupare känslor än vad man redan hade, men jo.. de visar du varje gång du kysser mig eller så lite som ler mot mig. Jag har kommit till den gränsen när orden jag älskar dig plötsligt betyder så otroligt mycket att det är svårt att säga det. Min kärlek för dig är helt oersättlig, man klarar inte av att vara utan dig, man vill känna närheten hela tiden, man blir helt hög av doften.. de är äkta. Ett halv år tänker man.. Shit vad tiden går? Kändes som de var någon vecka jag sov hos dig för första gången, eller när vi var vakna hela natten hemma hos mig, då vi alltid låg själva hemma. Om vi blickar tillbaka på minnen vi skapat, på allt som vi har och allt som vi klarat då vet vi att vi mår bäst med varandra. De är en dröm med dig pontus, verkligen! Men i varje dröm finns små mardrömmar.. Dom mardrömmarna tycker jag vi klarar oss igenom helt perfekt, visst jag kan ha tröttnat säkerligen du med men vad förändrar de? Du är allt i mitt liv och inget kan ändra de. Två personer som blir ett går igenom mycket, man är glad och man gråter, jag skiter i vad för bara du finns kvar så ordnar allt sig och du vet att min kärlek för dig alltid kommer räcka, du vet att din kärlek för mig är så härlig. Du är ju trots allt de sista jag tänker på innan jag somnar och de första jag tänker på när jag vaknar. Du är en sorts tankekraft som finns igång 24/7. Pontus du måste veta att du kom när allt var skit och nu har du gett mig ett liv något att tro på, lever ett perfekt liv med dig. Om jag skulle välja något jag verkligen behöver skulle de varit du ända till livet är över. Baby du är mitt allt, det vackraste jag har, finast på hela jorden och du stavas underbar. Jag har insett att jag skulle kunna dö för dig eftersom du har det där ingen annan har. Om du kanske fattat så utan dig är jag inte hel. De är den första gången, första gången jag varit kär oh jag vet att detta är bra för detta är en stark känsla som alltid kommer finnas kvar.

Får val börja “runda” av allt detta men du måste veta att jag älskar dig över allt annat på denna jord och du kommer alltid finnas kvar inom mig, vad som än händer. Tänker även säga tack, tack för alla dagar med dig “185” som du sa innan idag. Alla dom underbara dagarna har jag fått tillbringa med dig, går bara inte mer än att älska. Stolt över att du är min och att de är vi. Och jag är ledsen men kommer aldrig släppa dig och de vet du. Detta är kärlek när jag sitter och skriver det här och verkligen försöker få fram mina känslor, men det går inte. För det finns inga ord som kan beskriva vad jag känner för dig älskling.

Pontus Petersson jag vill bara du ska veta att vad som än händer kommer jag alltid vara din.
ÄLSKAR DIG

Postat av: sally

grattis till er:D

2011-07-09 @ 01:08:09
URL: http://sallylinealiis.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

vilken söt bild :')



hehe duja!

2011-07-09 @ 09:57:21
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: julia korecic

så gulligt!<3

2011-07-09 @ 11:34:27
URL: http://kooorecic.blogg.se/
Postat av: amanda

tack så mycket:D ååh, du har ju en jättefin blogg! jaa vi kan följa varandra på bloglovin:D

2011-07-09 @ 19:33:13
URL: http://amndaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin