desert rain

Inga inlägg idag för min usb/laddare är hemma hos Pontus. Så har inte kunnat få över några bilder eller någonting. Mobilen dog precis också.. kul! Men kvälle har varit  underbar även om man varit barnvakt. Började med att jag och Meja startade igång Harry Potter (ettan) efter en liten stund kom Pontus med pizza. Väldigt gott, därefter käkade vi alla tre glass i stora lass. Kollade klart filmen, Pontus och Meja lekte med barbie och sen skulle hon sova. Vi började med att kolla på mean girls.. sen efter de tog vi fram dippa och gurka, lite annat gott. Käkade och kollade på Harry Potter igen fast femman tror jag de var. Väldigt mysig kväll och klockan börjar närma sig tre. Pontus drog precis, så här sitter man själv! MEN pappas föddelsedag nu den 31/7 så blir att fira det imorgon. Ska även dra iväg och är hemma måndag kväll. Så blir inte mycket till inlägg här, om inte något litet från mobilen kanske!? Nu ska jag vänta på Pontus loggar in, sen blir de att sova! kiss & love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin