Ditt namn stavas UNDERBAR

Älskling var ska jag börja?..

kan inte vara gladare än vad jag är idag tillsammans med dig
du och jag för alltid och det känns så jävla rätt
om du bara visste hur mycket jag älskar när vi är tillsammans
du och jag går samma väg och vi delar så mycket
utan dig brevid mig hade livet saknat mening
med dig har jag det så otroligt bra och hoppas aldrig att det vänder
jag kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig
bara du är lycklig så är jag det också
har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar dig
du tog mig med storm älskling!
det känns som om det är för oss två allting kretsar runt därför att vi är det enda som betyder något
sex månader, den bästa tiden i mitt liv och jag hoppas verkligen på fler
du och jag åt skilda håll? pfft kan inte ens tänka mig det
du och jag har ett band tillsammans som aldrig kan slitas ut
nu börjar få slut på ord nu men skriver lite till
du är något speciellt, något extra, det jag alltid velat ha
du är den där tjejen som alltid kan få en att le oavsätt vad
jag har börjat leva på riktigt efter jag träffade dig
det är somsakt du som får mig att må så jävla bra
utan dig hade jag inte varit någonting alls, det är du som gör mig till den jag är

jag älskar dig! <3

Postat av: Linda

va sött (:

2011-07-12 @ 17:57:53
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Jonna

Varsegood & tack :) åh Gud blir alldeles avundsjuk när jag läser det där :) hoppas jag också finner sån kärlek någon gång! Fins ni är tillsammans..

2011-07-12 @ 21:17:13
URL: http://jonnaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin