FRÅGESTUND -DEL 1

hur många läsare har du per dag?
-
Beror på, dom har stigit en hel del nu sen innan. 400-500 på vardagar och 300 - 400 på helger.

Var har du köpt ditt löshår? Är det clips?
-
De har jag köpt i malmö på en affär & jopps de är clips.
Hur mycket pengar får du i månaden?
-
Får mitt barnbidrag eller ja studiebedrag varje månad som är 1000 kr.
Vilken jeans-storlek har du?
-
32 i längd och 25/26 i midja.
Hur håller du ditt hår så fint och oslitet?
-
Oslitet och oslitet.. men jag har inpacking varje gång jag duschar. Försöker att inte duscha håret varje dag (sliter). Andvänder inte fönen så ofta, bara när jag har brottom. Plattar håret gör jag men har värmeskydd i och ett annat spray från gliss.
Tränar du någonting för att vara så fint smal?
-
Tränar inte ett skit. Behöver inte det. Och äter massa onyttigt hela tiden. Men väntar på den dagen jag ligger tjock i sängen och inte kan resa mig haha.

vart brukar du handla dina kläder?
Helt olika, handlar de jag tycker är snyggt med andra ord. Men är ingen märkes snobb faktiskt.
Föredrar ibland gina tricot, H&M sen typ vero moda. Nelly och lite annat.
går du på någon sport?
-
Nopp, vill gå på fotboll eller dans. Och Tanja vill fotboll så vi får se till hösten.
vad var det du fasta för hos pontus?
- Oj.. Först och främst vet jag att jag tyckte han var ritkigt snygg förra sommaren. Klart de fortfarande var för utseendet sen när vi börja snacka. Men absolut inte bara det. Hans otroligt härliga personlighet, bra humor, omtänksam, de där lilla söta svartsjukan han har och han otrolig sköna kramar. hehe. jag fastna för hela han med andra ord. Och de är de bästa jag gjort i mitt liv. 6 månader vem kunde tro de va?
vilken parfym använder du?
-
Britney spears radiance. Sen har jag DKNY båda den rosa och den gröna, du vet dom som ser ut som äpplen.
när var din första kyss?
-
 Hmm.. I sexan tror jag. Önskar dock den skulle varit med pontus.
vilken linje ska du gå på? & vad valde du mellan?
-
Jag ska gå på Estetiska linjen - media. Och valde mellan de och resturang/livsmedel
hur många gånger har du färgat håret?
-
Så många gånger man inte kan ränka till. ÅNGRAR DE!
väljer du vänner för utseende?
- Hmm.. nej inte vad jag vet. Tänker ju liksom inte "fan vad ful/slampig" eller vad som och sen att jag inte ska bli vän med han/hon. Men jag har säkert gjort de innan. Dålig stil tycker jag de är nu iallafall.. man ska lära känna en person innan man dömmer den.

vad fick dig att börja blogga?!
- I början var det bara fjortis blogging. De kan ni ju själva kolla om ni klickar först månaden på min blogg. Men slutade blogga sen ett tag. Sen en tid ville jag ha någonstans att dela med mig av vad jag tycket och kände. Dela med mig av bilder och allt annat jag lägger ut i bloggen. Och nu trivs jag med det.

Jag har typ aldrig hånglat, hur gör man?
- Ja man gör så här.. eller inte! ta och kolla in ungdomssidan, där hittar du säkert hur!
Hur tuperar du ditt hår?
- Tupperar inte mitt hår, tyvärr.
Vad tkr du om tom hillhagen?
- Haha jadu. vad tycker jag om tom. Men nej, en as härlig kompis. Kan säga väldigt mycket till han. Hade dock bättre kontakt innan än vad vi har nu. Lite synd faktiskt. Och tom har en sjuk humor och är lite halvt störd höhö.
hur är det mellan dig&alex ditt ex.. är ni kompisar elr så?
- Mellan mig och alex? Nej de är nog inte så bra faktiskt. Vi snackade ju ett tag efter vi gjort slut. Men sen några veckor senare träffade jag Pontus och vi börja snacka. Då börja jag och Alex bråka ganska mycket. Sen har de gått upp och ner. Men nu snackar vi inte alls.
kan du visa/säga några fina outfit? i bilder tack
- Ja de kan jag säkert. Men såfall kan jag börja göra de dagligen istället för att lägga ut de här.
kan inte du lägga upp bilder på dina skor som du använder mest?
- känns inte som jag behöver lägga upp dom, de är ett par vita converse!

Var hittar du dina effekter i photoshop och hur lägger du in dom?
- Jag "leker" med bilder i photoshop. Sitter och provar allt.. hit och dit på en bild. Sen glömmer jag alltid hur jag har fått den så. Lägger in dom här antar jag du menar, jo du sparar dom i ett JPG format så kan du lägga ut bilderna precis som vanliga.

hur mycket pengar får du i veckan, (de som du tjänar på bloggen)?
- Uppe snart i 200 men kan inte ta ut dom fråns de är 300. Och clara jag följer redan dig på bloglovin, din tur att följa mig!

Hur lång är du? vad väger du?
-
167 och väger 49 nu.
Hur länge har du bloggat? Har du haft någon blogg innan den här?
-
Bloggat seriöst i typ två år. Och japp det har jag, men tyvärr för pinsamt för att ge ut.
Vad använder du för hårprodukter?
-
Värmeskydd, inpackning och gliss hair repair.
Vilken är din favoritoutfit en vanlig vardag?
- Jeans och en snygg t-shirt. Eller bara ett linne och jeans. Super snyggt men andå så vanligt.

Vad använder du för smink? Kan du lägga in bild eller tipsa oss o så? kan du visa i ett inlägg vilka sminkprodukter du använder och typ (färg, märke osv)?
Använder bara solpuder och mascara på vardagarna nu. Men kan lägga ut vad jag använder visst, men inte här.
update: ja de kan jag göra. kasnke inte idag men i veckan!
Festkväll/myskväll?
-
fest och fest, men innan jag träffa Pontus gillade jag och träffa vänner mer än att ligga hemma. Men nu gillar jag otroligt mycket dom mysiga hemma kvällarna med Pontus. SOM JAG SAKNAR NU NÄR HAN ÄR BORTA.
Bästa platsen du varit på?
-
Thailand, lugnt. ( hemma hos pontus )
Planer för framtiden?
- Har inga planer med jocc och så än men att bo bra kanske med familj,vem vet? INTE i lödde om jag ska få barn, ingen bra skithåla att växa upp i. Visst kanske bra för småungar men i min ålder.. absolut inte. Och ha bra med pengar.. som alla andra vill antar jag

hur långt är ditt riktiga hår ?
-
Lite längre än ner mot axlarna

Om du fick välja att se ut som vem som helst, vem hade du då valt?
-
Megan Fox
Vilken är din favoritblogg just nu?
- S
arah Tjulander
Vart/vem får du mest inspiration av till saker och ting?
-
Av mig själv!

hur kan du ha så fin hy? (:
- Tar hand om den på rätt sätt. Har inte massa skit i huvudet. Och parfymfri sminkborttagning.
Men är inte den tjejen som får lätt finnar och sånt.

Fortsättning följer och man kan fortfarande ställa frågor.
Postat av: emma

kan du visa i ett inlägg vilka sminkprodukter du använder och typ (färg, märke osv)?:)

2011-07-16 @ 21:21:24
Postat av: ♥ majjin.se - [ F O T O ]

svar: varsågod :D äre äkta hår då? :)

2011-07-16 @ 22:27:38
URL: http://majjin.se
Postat av: Anonym

har du nå bra raggningstips? om man typ ser en fin kille på stan och man vill "flörta" och nt vågar gå fram?:D

2011-07-16 @ 22:31:36
Postat av: clara

haha, jag följer redan dig också såklarT :D

2011-07-16 @ 23:35:39
URL: http://nybergs.myshowroom.se
Postat av: just me

vad tycker du om justin bieber?

vad heter redegerings programet du använder?

2011-07-17 @ 00:17:16
Postat av: emma

vänta du och pontus att ha sex ?

och kan du visa hur du sminkar dig ?

2011-07-17 @ 14:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin