FRÅGESTUND - DEL 2

hur fin tycker du att du e på en skala 0-10?
-
5

din pappa , eftersom du aldrig skriver nått om han? Vem är han ? (:
- Har nog inte skrivit om han för att jag har varit hos mamma ett tag. Men min pappa är en helt vanlig pappa. Som alltid finns där för en och har en familj som betsår av mig, meja och petra. Ja, vad mer ska man säga? Jag har en jättre bra relation med han och älskar han, hihi.

Vad är du beroende av? Förutom Pontus, haha
- haha godis såklart oc

vad har du för skostorlek?
-
38
vad är ditt längsta förhållande?
-
Em.. vet inte om de var så seriöst men i sexan var jag tillsammans med en kille i ett år. Annars är de ju Pontus med sex månader än sålänge
hur många pojkvänner har du haft?.
-
Dom icke seriösa har jag ingen anning om hur många jag haft. Men om killen i sexan räknas med så har jag haft två seriösa förhållanden.
hur många läsare har du haft som mest?
-
800
vad har du för klädstorlek?
XS eller S i tröjor eller 32 - 34.
vilken är din favortit parfym?
-
just nu är det min britney spears parfym.

vart kommer du ifrån? alltså ifall du har något annat ursprung
är du hel svensk?
-
Nja, min farfar kommer från italien och har en massa släkt där nere. Så ursprung från Italien har jag. Många som säger att jag inte ser svensk ut och de tycker jag är kul! För vill inte se ut som en i mängden här i sverige!

kan du lägga ut en bild på dig och din syster?
-
Japp, kan jag i något inlägg! (:
kan du lägga ut bilden du har som header med?
- K
an lägga ut den innan jag ska sova ikväll om du vill.

har pontus några syskon?
-
Japp en syster, Amanda heter hon och är ett år mindre än han. En jätte fin tjej, verkligen urgullig.
hur många bikinis har du? du kanske kan visa i bilder?
-
3 stycken som jag använder, och ja de kan jag säkert !
vad heter din kamera, tycker du den är bra?
-
Nikon D3000, och jag tycker den är bra ja!
om du hade fått välja mellan vilken nikon kamera som helst skulle du tagit en annan eller den du har då?
-
Jag är nöjd med den jag har och fick den för ett lagom pris. Så ja en bra nybörjar kamera
hur ser ditt rum ut?
- Jadu .. hos pappa är de stort och har säng, soffa, tvbord, soffbord, byrå med kläder i och lite annat smått. Hos mamma har jag en säng, hyllor, skrivbord och en garderob.. lite mindre rum.
vad har du för dator?
-
Hos mamma en stationär hp dator och hos pappa en bärbar compaq data.
vad är bäst: appel eller asus datorer?
-
Vet inte har bara haft asus, men vill jätte gärna ha en appel. Sägs dom ska vara bra.
cola eller sprite?
-
Cola lugnt, fast sprite är väldigt gott när de är varmt.
nikon eller canon?
-
Nikon
blogg.se eller devote.se?
-
Blogg.se .. devote är inte bra.
pontus eller louise?
-
Går inte att svara på de! Skulle aldrig välja mellan Pontus eller Louise. Två helt olika personer som betyder jätte mycket för mig. Pontus är som sagt världens bästa pojkvän, älskar att va med han och de är helt underbart dom gångerna vi inte tjaffsar. Louise är världens bästa vän, kunde inte fårr någon bättre. Nästa månad så har jag och louise 11 år, de känns som man inte behöver säga mer än att jag aldrig kunnat få någon bättre vän.

gör du bloggdesigner till folk?
-
Har gjort, men gör inte längre.

hur får du håret så platt? och håller det sig platt hela dagen?
-
Jag plattar de nogrant! Sen vet jag inte hur det håller sig en hel dag.. haha! Inget hårspray för de sliter och inget annat. De bara håller sig, skönt va ?

kan inte du lägga upp en video när du fixar ditt hår så är du jätte snäll? tycker det är så fint
-
Känns inte så lönt med en video. Det ända jag gör är att platta de och sen sätta i min hårförlägning. INGET MER.

Hur gammal är du?
-
16 år

har du nå bra raggningstips? om man typ ser en fin kille på stan och man vill "flörta" och nt vågar gå fram?
-
Jag vet inte ritkigt. Kolla mycket och lee!? Men det bästa är att bjuda på sig själv och gå fram. Lite svårt att få till de om man inte vågar gå fram. Eller få till dig hans blickar så kanske de är han som kommer fram till dig. Vem vet! (;

vad tycker du om justin bieber?
-
Tycker han sjunger bra och ser bra ut. Absolut inget imot han.
vad heter redegerings programet du använder?
-
photoshop ibland annars bara windows live photo galleri, hehe.

Så, nu är det roliga slut. Hoppas ni fick veta vad ni ville.
Men vill ni någon gång fråga något så lägg en kommentar i ett inlägg och vill ni ta det lite privat så skicka ett mail till [email protected]. kraaaaam

Postat av: Anonym

vågade du inte svara på alla frågor?

många finns inte med :O

2011-07-17 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin