give me everything

Hejhej fina läsare. ♥
Idag har de inte varit mycket på bloggen eftersom de har varit hela dagen ute i solen. Ni fick ju lite bilder innan, men brunare har man blivit iallafall. Måste ju även ta lite varför jag inte uppdaterade igår.. och de var för jag och louise har tröttnat på att bara sitta hemma så vi drog med 6 personer på bio och kollade baksmällan 2, rekomenderar verkligen den! Så vi drog in till lund och käkade donken och sen då bio. Åkte hem och louise följde med mig, fick även alla bilder från saras iphone4 haha.. många var de och vissa var väl bättre än andra! Jaja, iallafall har jag haft jätte kul dem här två dagarna med louise. Och nu snart kommer pontus hit, blir nog bara att ta de lugnt ikväll.. så sjuuukt trött nu. Menmen bjuder på en bild.. kiss & love


inget löshår, hehe!

Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut en bild på ditt annsikte utan löshår? :D

älskar din blogg!

2011-07-05 @ 19:48:42
Postat av: Anonym

var kommer ditt löshår från?:)

2011-07-05 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin