Got 2 Luv U

Hej hej!
Oj vad dåligt med inlägg idag men de kan försklaras. Vaknade upp hos louise och käkade frukost samtidigt som vi kolla massa avsnitt från solsidan. Sen gick vi ner och krängde lite våfflor, väldigt gott! Stack hem senare och duschat, städat rummet och suttit där nere lite med pappa. Hmm.. bion igår var verkligen bra "poppers pingviner" är verkligen en film jag rekomenderar. Kankse inte behövs se på bio men ladda hem den eller ni som köper filmer. Nu har Pappa beställt hem Pizza till hela familjen, gott va? Inte ritkigt sugen på de faktiskt, skulle ju även sluta äta massa skit nu när jag började springa. Men trots allt är det ju fredag, man måste få tjocka sig någon dag.. och de är därför det finns något som kallas helg! Kommer säkerligen fler inlägg ikväll/natt. Ska vara vaken till 2, för då kommer min Pontus hem, hehe! Kiss & Love ♥

glöm inte tävlingen om att vinna ett iphone-skal.

Postat av: Sanna

Fin blogg söta du! <3

Har du lust att göra ett länk byte med mig?



Ha en fortsatt bra dag!<3

2011-07-22 @ 20:02:39
URL: http://cpskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin