här kommer ett inlägg, wiihooo

har varit mycket bilder och sånt på bloggen så tar mig tid att skriva lite nu. Som ni nog förstog så var jag på bakken i lördags med pontus, louise och wallan. Skit kul hade vi, dock väldigt trött när vi kom hem så somnade direkt nästan. Dagen efter så var jag och pontus hemma själva!

Igår: hade en awsome dag med louise! Stack till henne vid två vi tog buss in till lund sen tåg till helsingborg och buss till väla gick runt där från fyra till sju. Fick hem en fin navel piercing (tumme upp). Sen tog vi bussen tillbaka till helsingborg och därefter tåget till lund och buss hem från lund. Fick verkligen ett litet äventyr, men kul var de. Sen käkade louise lite och därefter drog vi till wallan och chilla. Hade väldigt mys och sen sov hos louise.
Drog hem vid tolv idag och har solat i två timmar, liiiiiivsnjutare! Nu sitter jag här och tänker ta mig ett glas cola, sen börja fixa mig smått för det kanske blir hem till wallan ikväll igen. let's see! kiss & love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin