hollywood tonight

Efter en lång dag nu sitter jag och resarverar biobiljetter till mig och louise. Ni vill säkert inte veta vad jag gjort idag men de får ni veta ändå. Hehe! Började med att vakna upp med louise vid halv ett, käkade frukost och började fixa oss. Skulle dra till center syd och i sista minut så följde Meja min syster med. Eftersom pappa behövde någon som passa henne. Och vi var på center syd ganska länge. Fick hem två tröjor och två par spets + ett torr shampo. (dom tre bilderna längst ner på förra inlägget) Sen stack vi hem till mig, jag bytade om.. hem till henne, hon bytade om. Efter två långa varv i slingan så blev man väldigt varm! Men skönt var de. Blir även slingan imorgon innan bion. Men nu ska jag fortsätta med de jag höll på med. Kiss & Love
Postat av: Sara

Ha en fin dag :)

2011-07-21 @ 14:09:41
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej! Vill du synas inför 100 läsare? var då med i månadens bloggläsare och bli länkad i en hel månad! Kram:)

2011-07-21 @ 14:57:34
URL: http://acandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin