I could really use a wish right now

Sorry, sorry för dålig uppdatering babys!
 Pga att jag har varit i ullared med mammas familj. Fick handlat lite av allt möjlit, väldigt nöjd med de. Kommer lägga ut vad imorgon på bloggen för nu orkar jag inte. Ligger här ner bäddad i sängen efter att redan ha stängt av datan en gång. Men som alla andra dagar efter Pontus stack har jag inte kunnat somna fråns 3 på natten. Antar att de kommer bli samma tid idag med, har så otorligt svårt för att somna. Går och lägger mig 11 för att jag vill somna så nästa dag kan komma! Men de skiter sig alltid lika mycket. 4 dagar kvar till han kommer hem och jag försöker hitta något att göra. Försökte få med pappa på en ny säng eftersom jag hatar den jag har nu. Men de sket sig, tänkte att han och jag kunde göra de. För att ha något och göra, plus att vi inte gör så mycket själv tillsammans. Hade kanske varit kul? För mig iallafall, hehe. Och tänkte man kunde fixat de innan Pontus kom hem, så han kan börja sova här med. Men de blir väl lite senare eller ja.. om de blir av. Haha känner jag sitter och skriver ointressanta saker på bloggen, sorry! Från de till något annat.. Ser de ska bli skinade sol i två timmar imorgon, blir såklart att sola för min del. Tänkte ta och springa ut en runda imorgon också.. så man kommer i form. Sen dom andra dagarna har jag inga planer alls för.. och det suger! Men jag har inte lust att träffa någon. Louise funkar och Tanja.. men andra orkar jag inte, inte utan Pontus. Så känner de blir bättre att ligga hemma och ha tråkigt än att vara ute och ha tråkigt. Så blir nog en hel hemma vecka för mig. Nej, nu ska jag börja runda av! Men bjuder på en bild som jag har lovat i frågestunden. ENJOY.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin