i wanna feel, i wanna hold, i wanna touch your body



Känner jag är lite löjlig när jag sitter här och tycker livet är kasst bara för ens pojkvän drar utomlands i EN ända vecka. Men ja.. känner de kommer suga hårt denna veckan, säkert bara något jag tror nu! Har ju faktiskt vänner och får försöka hitta på något. Men varje kväll spenderas ofta med Pontus och smsar hela, varje dag. Inte äns de kan vi göra denna veckan. Japp, jag är beroende av han och tror han är desamma av mig. Eller det verkade så iallafall. Men ja.. hans plan gick iväg för en timme sen och jag känner redan värsta saknaden, detta suger. TRO MIG! Och fastnar på bild gör jag inte iheller så ni fick min dagens "outfit" mina mjukis och ett linne utan mitt huvud i bilden, snyggt va? ;) Nej nu ska jag ta och tagga barnvakt en stund nu och sen hoppas man på fint väder imorgon (som de står det ska vara) så fall blir det SOLA.. sen ska man vara barnvakt hela kvällen fram tills 2 på söndag.

when life gives you a hundred reasons to cry show life that you have a thousand reasons to smile

Postat av: Rebecca Jansson'

Vilket fint hår :)

2011-07-15 @ 21:20:33
URL: http://uttjatat.beldo.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin