ingen puss bild här inte



kvällen spenderades som sagt hemma hos wallan. Grillande, körde "jag har aldrig" och sen gick till shell och käka. Vid ett stack jag och pontus hem till honom därför ingen bra uppdatering här. Måste bli pigg för ikväll känner på mig att jag inte kommer få någon större sömn. Så iallafall fått duschat nu när städaren drog och tänkte ta mig ngt till lunch sen börja fixa mig lite. Vad har ni själv gjort egentligen? ♥

Postat av: nathalie

Sprid och följ min blogg!

Kommentra och tyck till vad du tycker om den.

/ www.nathaliewidell.bloggplatsen.se

2011-07-07 @ 18:22:56
URL: http://nathaliewidell.bloggplatsen.se
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 03:23:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin