jag kunde inte bry mig mindre

förlåt ingen uppdatering.
Har gjort lite saker idag, så varit upptagen. Men nu är jag här ellerhur? Och om inget händer i Lödde blir det en hemma kväll igen och försöka somna tidigt. Blev vid 3 igår igen. Iallafall somna tidigt, för imorgon åker jag med mammas familj till ullared!! Får säkert hem lite skit där ifrån. Sist blev det ju en hel del. Men mamma får vara min lilla "kompis" denna veckan. För louise mår som sagt kasst, pontus är utomlands, hälften av lödde är i båstad och till och med min kusin ska iväg. Finns ju fler folk, men orkar inte ta buss och sånt till någon, hehe lat? ALLA ÄR BORTA! menmen, sitter här och passar syrran IGEN, men de är bara för pappa fick åka in på akuten med Petra idag. Vet inte när dom kommer hem så jaa.. här kan man få sitta ett tag med en unge som aldrig lyssnar på mig, tufft och jobbigt är de. hehe. Men de är ju min syster, är väl så om man tycker om syskon.. även om man gillar dom jätte mycket?  här får ni iallafall en webb bild hur jag ser ut idag!



Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Fin du är :)

2011-07-17 @ 17:55:04
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin