mMMmmm.. gott

Efter goda pizzor ska jag och Meja ta och äta våran glass. Pappa och Petra är fortfarande inne på akuten. Så blir att passa Meja hela kveällen. Ingen utgång för mig. Menmen, pontus ska logga in på en dator nu vid halv så vi får snackat någon timme. Ska bli kulkul. Ändå ganska skönt att ha vars en soffa och kolla tv på den stooora i vardagsrummet.
puss och kram på er! (jag vet inget smink på bilderna)

Detta fick jag även "vågade du inte svara på alla frågor? många finns inte med" vissa frågor var ritkigt omogna. Att ta upp och jag är oskuld eller inte gör jag absolut inte i min blogg och inte dom andra omogna frågorna iheller.
Kom igen vavavaa?

Postat av: Avin,

Söt blogg, följa varandra via bloglovin? :D

2011-07-17 @ 19:29:22
URL: http://avinalzahawii.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det såg riktigt gott ut

Kolla gärna in min :D

2011-07-19 @ 13:18:57
URL: http://najjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin