nu bär jag snart av.

 


kudde - check
täcke - check
GODIS - snart scheck
hämta fjärrutlösare till kamer som jag beställt hem - snart check
laddat kamernan - check
laddat mobilen - check

tanborste... ja och så vidare! allt packat och snart bär det ut mot tälte med anna och felicia.
och kanske får ni ett blogginlägg därifrån annars så får ni ett när jag kommer hem imorgon. För imorgon blir det vara at softa hemma hela kvällen för på lördag blir det bakken.. fan vad kul! vi hör och ja ni vet, kiss & love ;)

Postat av: Nicole

sv: tack :)

2011-07-08 @ 18:02:16
URL: http://www,nattstad.se/fiinlandia
Postat av: anonym

är inte du kompis med Louise jeppsson längre? berätta & svara gärna, sjukt min blogg!

kram

2011-07-08 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin