oj, vad sjuuuukt!

lödde, kävlinge, heeeeeeeelsingborg, vallåkra?, kävlinge och lödde!
Ställena man har varit på idag. Allt börja med att man vakna med Louise här. Hon stack hem och man hoppa in i duschen. Började fixa sig och lite sånt. Sen blev klockan helt plötsligt två och jag skulle vara hos louise vid tre. Fixade klart mig och sånt, ingen hemma och behövde pengar.. blev lite stressad. Sen skulle jag hitta ett paraply, nej.. då ska de inte finnas där de brukar vara.. ännu mer stressad. Sen fick jag panik, men fick hem pappa, fick mina pengar och han körde mig till louise. Pontus fixa ett paraply och sen var vi iväg mot helsingborg. De första vi gjorde där var att dra till scenen där rix fm skulle spela. Var där ca 1 ½ timme innan allt började, fick väldigt bra platser. Såg min favorit ulrik!!!! och andra artister. Sen stack vi och åt donken, resten av kvällen i helsingborg blev ganska tråkig. Så jag, louise och pontus tog tåget hem vid tio. MEN, på tåget hittar inte Pontus sitt busskort (tappat bort de i helsingborg) och den tanten som kollar biljetter slänger ut oss från tåget i vallåkra? Tyvärr kan jag inte förklara de stället med ord. Allt var nersläckt, ett får gick runt och skrek, inte en människa så långt man kunde se. Där fick vi sitta i en timme för nästa tåg. Sen äntligen var man hemma. Och nu sitter jag här istället för hos Pontus eftersom man fick en otrolig mensvärk om jag ska vara ärlig! suuuuuger. Fick tre bilder på han :D

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin