snälla bli min

varför inga bilder från systemkameran fick jag som en fråga på bloggen?
Jo för jag är inte speciellt fixad och då orkar jag inte ta fram den. Fick snackat med tanja bebis en stund och just nu har jag precis "ätit" donken. Och sitter här och försöker tänka ut bra svar till eran frågor. Och försöker tänka på vad jag ska göra imorgon. För något jag inte vill är att ligga hemma hela dagen. Som jag dock känner på mig att de kommer bli, fast har inte någon större lust att göra något för Pontus är inte här. Regnigt och fult väder ska de vara och ingen är i lödde typ. ha de

Ps. Kommer bli i två eller tre delar. Så den avslutas imorgon istället. Och HÄR är den.
Men kommer ta och svara på del 1 ikvöll/natt.
Postat av: Isabelle Palmgren

fin header:)

2011-07-16 @ 23:29:54
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: Jsawurdiic

Måste säga att du har en riktigt grym blogg :) Följt den ett bra tag nu och älskar den! :)

2011-07-17 @ 01:47:07
URL: http://jsawurdiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin