tävling, kul va?

hejhej eller ska vi säga gomorgon!?
låg i sängen för några minutersen men orkade inte ligga kvar, pallar inte sova bort sommaren. Så louise ska komma hit lite senare och efter som de inte är fint väder blev de inte att sola som vi tänkt..så får ju se vad vi hittar på. Men nu från detta till en helt annan sak:

Tänkte vara med och tävla om en ziperall (onepice) hos EMMA. Eftersom man aldrig vinner fattar jag inte äns varför jag gör detta, har alltid otur i tävlingar. Men för saken skull.. lite kul om de kunde vara jag för en gångs skull. Och eftersom tävlingen handlar om något jag alltid velat ha sen jag såg en, så varför inte prova? Men nu ska jag komma till saken, var du också med och tävla tryck bara HÄR så kommer du direkt in på länken.
Håller tummarna för mig eller för någon fin blogg läsare! ha de.
(kiss & love)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin