U smile, I smile

Hej boys'n girls, verkligen ledsen för den dåliga uppdateringen här på min blogg.
Men nu ska jag försöka att göra lite mer inlägg varje dag. Igår blev det bio med Pontus som sagt "bad teacher". Helt okej film och sevärd. Ingen film som man behöver se på bio kanske, men ladda hem den vet jag? Innan bion blev det donken och käka.. tjockisar hehe! När bion var slut hämtade Pontus pappa oss och vi åkte hem till han. Sov där inatt och har bara legat och chillat i Pontus säng hela dagen medans han har spelat sitt "tråkiga" spel på datan. Hehe, men har var även i sängen lite då och då. Och somnade en stund innan jag drog hem. Nu är man hemma och ska käka lite. Fixa till mig lite sen blir det nog hem till Pontus ikväll igen, så mysigt där!

Hmm.. en till sak, satt och läste kommentarerna. Väldigt jobbigt att svara men såklart jag gör de. Men till er som skriver anonymt, visst kanske ni inte vill säga vem ni är. Men skulle vara mycket tacksam om ni kunde fråga till min mail istället [email protected]. För annars måste jag ta upp frågorna i bloggen och de kan jag tyvärr inte göra varje gång någon vill veta något. Så jag finns på mailen och svarar jätte gärna där. :)

Även dags att dra sig till frissan, tycker det börjar dra sig mot de gula hållet.


Postat av: anonym

har du en tatuering , isåfall kan inte du visa den i ett inlägg då & förklara vad den betyder! :)

2011-09-24 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin