usch vilket väder

Jag fryser, de är kallt, jag har tråkigt, finns inget att göra, jag är trött, vill bara sova!
+ en dålig uppdatering igen på bloggen.

Eller så börjar vi med ett normal hej till er bloggläsare. Två underbara nätter har spenderats hos älskling. Stack hem om en stund igår och käka sen körde pappa mig till Pontus. Vi gjorde väl inte något speciellt kollade tv och hade det mysigt. Och så var hela natten tills vi somna. Vaknade upp och blev en halv dag i sängen där. Halv två kom mamma och hämta mig sen drog vi till banken. Fixa lite saker.. nu sitter jag här i min säng och fryser. Kanske håller man på att bli sjuk eller så är det bara väldigt kallt här. Inga planer inför ikväll. Blir kanske och träffa pontus eller bara en hemma kväll själv och käka lite gott, ligga i sängen och kolla film. Får se vad kvällen har att bjuda på. Kiss & love

Sommarlov? visst känner lovet men var är sommaren?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin