made of

jag är ritkigt ledsen för den riktigt dåliga uppdateringen!
Men ni få ju tänka på att de faktiskt är sommar och man gör mycket då. Typ chillar i sängen, ute med kompisar och är med pojkvännen. Vi var ju hos tom i fredags, hände inget speciellt. Fick ut snackat med louise lite och sånt. Sen gick jag och louise hem.. gick gyffsat bra tycker jag! Käkade chips och dippa när vi kom hem samtidigt vi såg en film. Dagen efter så kom pontus på kvällen (alltså igår). Mamma och otto stack på fest så hade huset för oss själva. Pontus körde och köpte pizza, kom tillbaka perfekt tid. Började ösregna, blixtra och åska. Så mamma ringde och tvinga mig att dra ut kontakterna till tv och datorerna i huset. Så där satt jag och pontus i soffan med tusen ljus tända och käkade utan vår film som vi skulle se. Och eftersom de höll på att åska ett tag satt vi oss ner och spela ett spel? haha låter tråkigt, men var ganska kul.. blev dock ägd "sadface". Sen kollade vi film efter film till klockan blev mycket. Gick in och la oss och var nog vakna ända till halv fem eller något sånt. Vaknade ett och han körde för att hämta bullar, satt oss vid tv och kollade lite sen in på mitt rum och hade det mysigt till fyra när han drog hem. Så de är min "helg" i kort historia. Men just nu har jag tråkigt, vill ändra header men hittar ingen bra bild, vill fota lite men orkar inte pga den otroliga fuktiga cp luften. jaja, ska kolla facebook lite och sånt nu hehe, kiss & love.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin