1 mars

eller så säga min dag. för exakt 16 år sen kom jag till världen mer exakt (13:36) hmm.. kunde jag inte kommit en minut senare? tydligen inte. happ, nu är man 16 och alla frågar hur det är. Men borde de vara någon skillnad, jag känner inte den så fall. Imorse kom pappa, petra och syster in på rummet och sjöng. Av dem fick jag pengar och en tröja. blev nöjdnöjd, slapp även göra oboy för de fick jag av dem. Dock hann jag inte mer än att komma in i skolan och dem eller ska vi säga HAN satt två ägg i huvudet på mig. Och jag stack hem och duscha, sen kom jag tillbaka hade en lektion och därefter drog jag tanja och louise till sibylla och JAG BJÖD dem på pizza och allt de där. Menmen är man snäll så är man , hihi. Sen var skolan ganska dryg och nu sitter man här färdig fixad för att dra på resturang med pappasfamilj och LISAN. sen får vi se vad som händer efter! :) STAY TUNED

Postat av: Tina

Grattis! :)

2011-03-01 @ 18:42:53
URL: http://tinaandersen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin