bilden säger allt.



wiiho underbar dag! mina dagar denna veckan blir bara bättre och bättre så förväntar mig att imrn kommer bli underbart bra. Idag är det ju ändå torsdagar som brukar suga.. men idag var helt ok. Börja med lite halvt tråkiga lektioner. På lunchen drog jag till ica med Tanja (som vanligt). Satt oss och softa vid ett ställe i solen där det är helt vindstilla. GILLAS! sen drog vi till skolan och hade tre lektioner kvar. Efter skolan följde jag med louise hem, vi köpte först dricka och bulle på ica och sen satt ute och käka i vårvädret och sen tog vi på träningskläder för att dra ner till slinga och springa två varv! härligt, härligt var de. Kom hem vid sju och nu har jag duschat, käkat och ska börja plugga på min läxa. låter mindre kul vavava?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin