dååååålig uppdatering

min kille sa till mig att de var ett tag sen jag blogga och just då kom jag på att jag hade en blogg. Inte haft den tiden till att göra inlägg och uppdatera riktigt. men tänkte ta lite repris eftersom jag la ett blogg inlägg senast lördag morgon. så ja..

i lördags så blev hela dagen hemma och städa, fixa sig och sen drog man på kalas med släkten. Åt bara där och kollade en film sen stack jag och träffa louise, vi tog bussen in till bjärred och va med julia och alva. Snackade och allt man gör. Blev en låång stund. Sen träffa vi pontus, tom och joakim med och vi åkte hem så vi var hemma vid ett. När vi kom hem så käkade vi chips och dippa. Drack cola och kolla wallander. Efter ett tag däckade båda och sen vaknade av att höra "vad vore jag utan dina andetag" haha. Louise var här ett tag vi stack även till center syd och sen hämta jag en sak hos henne. På kvällen gick jag hem till pontus var där till lite innan elva.

Måndag eller vi säger idag så var det skola och det sög som vanligt. Dock bestämmde jag och louise för att se bio eftersom vi har studiedag imorgon. Vi fråga även stenis och pontus om dem ville med. Så efter skolan blev det hem och duscha sen fixa sig. Sen satt vi fyra på bussen in till lund. Gick ju bra att hitta till bion...... höhö. Vi käkade iallafall på donken och sen kolla vi bion. Men den var riktigt dålig. Kommer inte äns ihåg vad den heter. Så vi drog en kvart tidigare än filmen sluta och tog bussen hem. Följde med pontus hem en stund och nu ligger man här i sin varma säng och ska starta SKINS. har ju missat 2 avsnitt ! ha de fett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin