Godmorgon sunshines! Sovit gott? För det h...

mms_img48090 (MMS)

Godmorgon sunshines! Sovit gott? För det har jag och just nu ligger man här i sängen och vill absolut inte till skolan.. buuuhuu. Torsdagar suger men ska iallafall till mamma efter skolan för imorgon ska vi ha vuxenkalas hehe. vad hände igår? jo, inte för ni vill veta kanske men först var louise här och vi bara gjorde massa meningslösa saker. Sen stack hon vid sju och då kom miiiiiiiiin älskling. Fick födelsedagspressent av han, så gullig svär! Blev jätte glad hihi. Sen stack han lite innan elva och efter de somna jag typ. Men nu ska jag börja ta på mig, ska ju rill skolan. Ha de fett

Postat av: clara

kan du inte visa vad du fick av din pojkvän? :)

2011-03-03 @ 18:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin