hhmm.. bloggtorka

Jag just nu på bilden! Sitter och lyssnar gammla låtar som ger minnen som "från och med du". Hehe, ja skolan var riktigt bull idag. Hände inte ett skit, och allt var bara så sjukt lame. Hmm.. nu sitter jag här och käkat i mig massa grönsaker och dricker cola. Ska ta och börja packa och städa, för halv sex kommer mamma och hämtar mig. Sen efter ska vi handla till kalaset vi ska ha imorgon. Jaaao, vad händer ikväll? Själv tror jag att Pontus kommer hem till mig. Och sen vet jag inte vad som händer där. Mer har jag inte att säga. ELLER JO! att jag har fet bloggtorka och vet inte ritkigt vad jag ska skriva och lägga ut, plus att min sladd till systemkameran är hos louise. Så nöj er med webb och mobilbilder. Nu ska jag dra, ha de fett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin