jag vet vad jag sa..

men eftersom jag har varit så duktigt och fixat en sak idag. köpte jag hem lite saker eller så kallat "mat". höhö.. fast colan är till pizzan och festisen är till imorgon när vi har np. sen köpte jag ju också NATUR godis. höhö. Iallafall körde mamma mig hem till pappa, dock ingen hemma för petra är inne hos pappa på sjukhuset och min syster är inte hemma. (pappa får komma hem imorgon) såå braaa. nu ska jag gå och kolla min mobil för den blir bombad av sms i hallen.. vet nog redan vem det är lalala! sen ska jag käka och sen plugga och sedan får vi se. ps. förlåt för dålig uppdatering!

Postat av: Solvei

Vad har hänt med din pappa?

2011-03-15 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin