lalala jag älskar dig !

Älskling, jag ville bara berätta för dig och hur mycket jag älskar dig och hur otroligt stolt jag är över att ha dig som flickvän. jag är nog lyckligast i världen. det finns inte någon annan tjej som är lika vacker, perfekt och älskad som du är. fast det roliga är att du aldrig riktigt kommer förstå hur mycket du betyder för mig. kärlek för mig är att få va med personen jag älskar mest i hela denna värld och veta att hon satsar allt precis som jag det vill säga DIG. du står mig närmre än någon annan och kommer aldrig släppa taget om dig, någonsin. förlåt så hemskt mycket för det baby. jag har aldrig någonsin haft det såhär bra som jag har med dig. du gör mina dagar tusen gånger bättre och du gör mig på så bra humör. dessa 2 månaderna, snart 3 har varit dem absolut bästa i mitt liv och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. jag hoppas defenitivt på många fler. jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, just nu kan jag inte tänka mig ett normalt liv. du är en så ofattbart stor del av det. jag får verkligen inte fram allt älskling, hur mycket jag än försöker. min kärlek för dig är obeskrivlig!

Jag älskar dig.


Postat av: lovisa

Godmorgon:)

2011-03-25 @ 08:42:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-03-25 @ 13:42:23
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin