resa, omg så skönt!





här sitter man i sängen i sin ensamhet. kollar lite sommar kläder och kollar gamla bilder. nu är det så att mamma har beställt resa till turkiet, en vecka bara hon och jag! så skönt det ska bli att komma ifrån allt här. och tro mig, JAG SKA BLIR BRUN! så den 24/4 drar jag, så då får vi ser hur det blir med bloggandet och allt de där. jaja, just nu sitter man och väntar på att ens låsasmamma ska komma hem från akuten där lilla pappi ligger :( hoppas allt är bra med han, funderar på att ringa faktiskt. nu ska jag ta och fixa till mig lite för sen kommer nog pontus en liten stund. och sen är de skooooola! fyfan.. iallafall studiedag på tisdag, looove ♥

Postat av: rebecca västerås

tycker du passar bättre i blont :) älskar din blogg, fortsätt som du gör tjejen! :)

2011-03-13 @ 17:39:20
Postat av: Didde :D

Hur fan får man bort den svarta fläcken på bilden? helt ivägen ju.. :(

2011-03-16 @ 19:05:23
Postat av: Pontus

Tyvärr Didde, men du får hitta något annat att runka till. Puss.

2011-03-17 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin